About Me

My photo
wangsa melawati, kuala lumpur, Malaysia
well born in KL, around 8.45pm.. a 2nd baby in ahmad family were born on 1/9/88.. what a cute baby...hahaha.. just joking.. well name is muhammad haqim bin ahmad YM! id : qimme_haq klau dh baca and nak comment, comment je... jgn lupa tukar comment as : anonymous n mase tulis comment jgn lupa tinggalkan nama anda.... tq

Thursday, January 22, 2009

port baik tok lepak...

kalau nk baca, baca la.. xnk dh... xkesah pn..

arini ari paling best bg aku.. kete rosakkkkk... :(

pukul 6.45 pg.. dekat skola wangsa melawati... aku lepak situ hampir 4 jam.. mcm s***!!!
aku nk hntar bapak aku g LRT terminal (taman melati).. dlm perjalan, tbe2 kete aku mati(dah bt hal, aku pndang je muka bpk aku).. bapak aku dh paksa2 dh suruh start tapi try2 start xley.. aku ngn bapak2 aku jd kusut... bapak aku call abang aku suruh hantar(pening2)... pastu aku sorang jelah kt situ(dh mcm org bodoh dh kt tepi jalan tu)... pukul 7 lbh try balik start kete.. xley jugak.. then bapak aku call tnye, pasal kete.. dy ingt aku dh smpai umah la.. padahal aku dh baek pnye bt port lepak pagi2 kt situ.. then dy call pormen dy... aku pn tunggu je... kul 8 lbh tunggu lagi.. xde jgak.. aku call member ajak lepak skali.. sampai pn sorang... dy lepak kejap je sbb nk jmpe org pastu.. pastu nmpk plak member aku lg sorang lalu nk g kolej kt damansara.. siot je.. lalu je.. tp xpela dy ada comittment lain... then tah mcm mana pakcik aku lalu... kul 9 lbh pakcik aku smpai ngn pormen..try2 xley.. call la tow-truck..
tgh2 tunggu tu, lalu plak abg sedara aku.. borak2 jap, then dy chow.. pakcik aku pn chow ngn pormen tu skali... aku tnggu jela.. kul 11 lbh br la tow-truck smpai..

mcm sial betul... bayangkan lepak kt tepi jalan 4 jam.. satu ape pn xley bt...dgn haus, lapar,ngntok, pastu okok abis, dgn wallet xbawak, semua perasaan la ada...tapi aku tabah jugak.. klau xsabar td, mmg kete tu smpai tahun depan la kt tepi jalan tu.. kete siap pukul 2pm... aduhhh.. rosak semua program aku arini.... sedihhhhhhhh.... kesimpulannye, tuggu la ko kete, ko bt hal lagi eh???jgn smpai aku tukar "nadi" baru nnt.. baru ko tahu... teringin la plak GSR t... hahahahahaha..

abis duit aku RM315.. smlm dh abis RM650 dh... duit makin abis.. keje x dpt2 lg... isyhhhh3



buruk tul perangai kete ni...


ni la penantian yg xsudah


signture by,

qImQiM (hAqIm AhMaD)

2 comments:

  1. kesian abang ni. pkai vtec lg. org kate biar standard je. nk jgk pkai vtec. tp bile kitorg tarik dl, kau tarik lambat. pastu tarik bunyik lain dr yg lain. haha. sabar jela. pasni tukar la weh.. GSR ke. hehe

    ReplyDelete
  2. ni sapa x tnggal nama ni??? isy3... hahahaha

    ReplyDelete