About Me

My photo
wangsa melawati, kuala lumpur, Malaysia
well born in KL, around 8.45pm.. a 2nd baby in ahmad family were born on 1/9/88.. what a cute baby...hahaha.. just joking.. well name is muhammad haqim bin ahmad YM! id : qimme_haq klau dh baca and nak comment, comment je... jgn lupa tukar comment as : anonymous n mase tulis comment jgn lupa tinggalkan nama anda.... tq

Friday, February 6, 2009

hari dlm sejarah!!

bt pertama kalinye dalam hidup aku... aku drive 5 jam tanpa henti...
hahahahhaha... ngok tol... letih mcm siot...

Aku g langkawi... 4 org... naek produa viva...

aku start drive dari hentian Tapah sampai hentian Gerun ke Gurun... tah xingat plak aku nama tempat tu...time tu pukul 2 pg.. dalam mase 5 jam aku drive... mcm2 pengalaman aku dpt...

pengalaman pertama mesti la letih dan ngntok kan??

pengalaman kedua, belaku kejadian aneh... ni benda betul ni... aku xingt dekat mana dah time tu... aku drive bukak tingkap sebab nk save minyak n isap okok.. tengah2 drive tu, tbe2 aku terhidu bau busuk... sumpah busuk gile... hampir 1 minit jugak la.. aku tahan je.. then tbe2 bau bertukar jadi bau wangi giler... dah, dalam otak aku dh pikir mcm2 dah... time tu plak semua yg dlm kete semua tdo... ati mula xsedap la kan... dlm seminit jugak la, tbe2 bau tu ilang... sumpah kaki aku mengigil tahap dewa... nasib baik xnmpak apa2.. klau x, makan devider la jawapan nye... then bapak aku suruh kuar exit Selama... aku ingatkan highway... sumpah tekejut sebab jalan lama n kosong dan sunyi... gelap giler... corner jgn cakap la semua tajam2 dan jalan kecik... cuak beb... dr bawak 110km/h terus turun jd 40-50 km/h... dah la slow, bole plak tbe2 lembu lintas jalan.. brek mengejut la aku... nasib baik x langar.. alamatnye ViVa tu hantar halfcut la kan... makin jd segar aku dibuatnye... sampai hentian aku dh xnk drive... letih giler dah... time pn dah pukul 7 pg dh...

so pengajaran nye.. klau bapak korang or sesapa jela drive... tolong la teman dyorg.. kesian dy... agi satu, mane tahu korang bole alami mcm2 pengalaman lg ke kan?? who know...

renung2 kan dan selamat beramal... AHHHAAAAKKKKK!!!!!

signature by,

QiMqIm ( HaQiM aHmAd )

No comments:

Post a Comment